32 hela dagar!

idag är en bra dag, jag inser ju hur mycket bra saker som kommer inträffa snart! :D om 24 dagar är jag hela 18år gammal och om 32 dagar bär det av hem till skåneland. när jag kommer hem till skåne blir det massa skoj, oh ja, massa festande, ullared mys med min älskade familj och mina fina vänner och massa pussande på mosters lilla ville. eller ja, så liten är han ju inte längre! :) åh, vad jag längtar nu. helt magiskt! :) och sen ser jag sjukt mycket fram emot klassfesten och lite sånt smått och gott, det kommer ju att bli awesome. :)
jag ska ju verkligen erkänna att jag tycker att det är sjukt bra att vi har slagit ihop klasserna och jag ska ju även erkänna att jag trodde att det skulle blir sjukt drygt. men nej nej, tvärtom! i lööööööv it. riktigt skoj att lära känna dom andra filurerna, riktigt trevligt. :) men nu orkar jag inte sitta och skriva mer, så vi hörs sen!
& JAG SAKNAR MITT HÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!
over and out
PUSS!

Kommentarer
Postat av: bea

nejdåå, du är fin<3

2011-09-26 @ 19:08:25
URL: http://beaaas.blogg.se/
Postat av: Mamma Pilla

snart kommer du jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

2011-09-30 @ 07:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0