♥!

jag lever för att jag inte står ut med tanken på att förstöra mina älskades liv. Knaprar lydigt mina antidepressiva och ångestdämpade men är allt för säker på att detta är något mer än depression. Min bästa vän bär mig, även när hon inte orkar stå. Skuld. Hon som varnade mig, för sin borderline-problematik, för hon är bipolär. Jag är en börda.. Men ibland skrattar jag. En gång i veckan är bra..

du är min bästavän! jag älskar dig och lova att inte lämna mig, du fick mig att gråta när du skickade denna texten. du är bäst och du klarar detta det vet jag! ♥

Kommentarer
Postat av: Emilia

jag älskar dig! vill inte lämna dig, finns inte i mina tankar att vara utan dig! du är min bästa vän! <3 <3 <3

2011-05-27 @ 00:01:59
URL: http://emmmiliiia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0