you are the best!

nu är det så att jag tänker skriva av mig så ni behöver inte läsa om ni inte vill för det kommer nog inte vara så vettigt. :)

jag har tänkt och tänkt riktigt mycket och särskilt på sista tiden och jag tror att jag har inset en del saker under tiden som jag har låtit tankarna snurra runt i mitt huvud. och jag har aldrig, aldrig någonsin varit nöjd med min kropp, men det är inte så att jag känner mig tjock men jag har aldrig varit nöjd med mig själv. jag har alltid hittat något fel och bara äcklats! men varför egentligen? ingen är perfekt och minst sagt jag, men jag ska vara nöjd med mig själv och vara stolt över den jag är. jag har varit nere i många svackor när det gäller min kropp, men jag ska försöka att vara nöjd med den jag är. det kommer att vara en lång resa med många ned gångar och det kommer att vara gånger jag kommer att falla tillbaka. men jag ska kämpa, för jag vill vara nöjd som jag är. det finns gånger jag bara börjar gråta när jag ser mig i spegeln men det finns gånger när jag ler och tänker att det är helt okej ändå. en riktigt dålig vana jag har är att jämföra mig själv med andra människor, varför vet jag egentligen inte, men det är sån jag är. jag tycker att det blir extra jobbigt nu på sommaren när man måste gå runt i bikini hela tiden, jag trivs inte alls bra i det. jag känner mig så naken och ja, det är bara så hemskt! föra året va jag på stranden två gånger för jag klarar inte av det. men detta året ska jag gå ut och känna att jag är bra som jag är, för jag vill göra det. jag vill inte ligga hemma på min baksida varje dag för att kunna sola och jag tänker inte göra det heller. för jag har bestämt mig och jag ska klara det, jag ska vara nöjd med mig själv och den jag är. det kommer att vara svårt, det kommer att krävas mycket tålamod. men det är det värt och jag har verkligen bestämt mig och det är jag glad för! i will be strong och det ska jag också. :)

en fin bikini som jag har fått av min fina mamma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är sjukt fin! och precis, man ska vara nöjd med sig själv. ingen är perfekt, alla är olika, that's it!

du är stark Jenny! <3

2011-06-04 @ 23:34:43
Postat av: sofie

Du är så fin som du är både på utsidan och insidan.

Du är en person som man verkligen kan prata med allt om,och även om jag inte känner dig så jättebra känns det som jag kan berätta allt för dig..



Du är så underbar fina,söta,underbara storasyster<3

2011-06-04 @ 23:46:01
URL: http://sofiekanineneriksson.blogg.se/
Postat av: Oskar

Jag tycker att det inte finns något fel med din kropp Jenny, alla är vi olika, jag tycker att din kropp är sjukt fin och det finns absolut inget att äcklas för. Jag vet att du kommer att klara av denna utmaningen Jenny. Du måste vara nöjd med dig själv. Du är en fantastisk och underbar person så du har all anledning till att vara nöjd med dig själv. Du klarar detta. Finns alltid om det behövs. <3

2011-06-04 @ 23:54:25
Postat av: sofie

sv: kommer alltid finnas här för dig!

Du är så fin vännen <3

Älskar dej!

2011-06-04 @ 23:57:12
URL: http://sofiekanineneriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

(.Y.)

2011-06-05 @ 01:16:28
Postat av: emiloo

Du är bäst jenny ! Finns verkligen inget fel med dig och din kropp, du är helt underbar och du klarar detta, tro på dig själv. Finast är du ! :) <3

2011-06-05 @ 01:36:38
Postat av: jessica

du är hur fin som helst precis som du är! och du ska vara stolt över att vara just den du är! jag älskar dig och finns alltid, du kommer klara detta! älskar dig.<3<3

2011-06-05 @ 13:38:01
URL: http://jessicajakobssons.blogg.se/
Postat av: Emilia

Älskling, du är finast! du har INGENTING att äcklas av, du har jättefin kropp. Du är underbar Jenny. Kommer stå vid din sida till mitt sista andetag! kommer stötta dig och putta dig framåt om du fastnat och putta tillbaka dig om du håller på att falla på fel spår. Du är det bästa jag har och jag vet att du är stark nog att klara detta! Finns här om det behövs. Älskar dig så det sjunger om det<3 min lilla blomma<3

2011-06-05 @ 17:25:42
URL: http://emmmiliiia.webblogg.se/
Postat av: Storasyster

Hmmmm Nenny Penny.... Du har ju världens finaste kropp, de ska du veta!! <3 I sommar när du kommer hem så ska jag sola bredvid dig hålla sig i handen, så du känner dig trygg. du är bäst som kämpar på <3 SÅÅÅÅ Stolt!

Ps: när du solar bredvid mig kommer du va nöjd med din kropp herregud, jag ser ju ut som en enda bulldeg hahahahahaha Love you

2011-06-08 @ 12:24:37
Postat av: alice

jag har oxå känt så flera gånger och jag försöker fortfarande ändra på min kropp. men ärligt talat:) du har jättefin kropp och jag skulle drömma om att ha den där magen just nu:) va stolt över hur du ser ut, för du är fin!:)

2011-06-09 @ 23:17:16
URL: http://aliceebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0