jag älskar dig.

25-08-94  -  02-06-10 ♥
under dessa år som du va med oss victor, så gav du så mycket
glädje, skratt och kärlek. jag kan inte förklara hur mycket du
verkligen betyder för orden räcker inte till. men du vet om att
jag älskar dig och att du finns med i varje andetag jag tar.
fina du, du är bäst. glöm aldrig det. jag är stolt över dig, allt du
gjorde här nere. men jag är även stolt för att jag vet om att du
spelar med dom riktiga stjärnorna nu. tack för allt du gav.
jag är ledsen att jag inte kan vara vid din fina grav just nu, men
matilda lovade att hälsa ifrån mig och jag lovar att komma förbi
när jag är hemma i skåne igen. ♥
vila i frid min älskade vän.

Kommentarer
Postat av: Emilia

gummsan, fint skrivet! finns för dig, det är bara att prata med mig eller gråta eller vad du nu känner för♥ lyssnar och finns alltid. älskar dig, glöm inte det♥♥

2011-06-02 @ 01:45:01
URL: http://emmmiliiia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0