en fin vän

när jag var nere på botten och inte orkade mer, så kom du in i mitt liv och då ändrades allt och jag fick en helt annan syn på livet. du är en enormt fin vän som betyder extremt mycket för mig och det finaste med dig det är att du alltid finns där och lyssnar och förstår. jag kommer aldrig kunna tacka dig för allt du gjort för mig och du vet om att jag finns här för dig också, när det än är! och vet du vad? jag tror på dig och jag vet att du kan för du är stark. men som jag sa till dig så kommer det att ta tid och det kommer att vara gånger du kommer att falla tillbaka men då kommer jag att vara där bakom dig och putta på dig och hjälpa dig att hitta vägen upp igen!
du är bäst emil och det vet du. ♥

Kommentarer
Postat av: emiloo

aaw , så söt du är hjärtat ! Du betyder också jätte mycket för mig på så kort tid ? Men det är ju bra :D . Och du ska veta att jag alltid kommer finnas för dig vad som än händer och när som helst kvittar vad tiden är. Tack för att du tror på mig och jag ska klara det men det kommmer ta lite tid ! Du är verkligen jätte snäll, sötast, helt underbar och helt enkelt bäst är du ! Finns så många ord för dig ! puss <3

2011-06-05 @ 17:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0