- trettioförsta augusti

sitter hemma hos johanna och tar det riktigt lugnt, idag är en sån dag jag inte orkar göra ett dugg! eller i alla fall en sån kväll, för jag har ju spelat tennis i 2 timmar och varit aktiv hela dagen. (:
ska hoppa in i duschen när johanna är klar och sen ska vi glo på film, me like.

emilia hjärtat.
jag vill bara att du ska veta att jag saknar dig mer & mer för varje dag som går, jag behöver dig här, här vid min sida. jag är så ensam och tom utan dig. det gör så ont, du är så långt borta. jag önskar att det fanns någonting jag kunde göra för att du skulle komma hit till mig.. it's sucks without you! men jag slutar aldrig hoppas på att vi ses snart, jag älskar dig mitt fina hjärta. ♥

Kommentarer
Postat av: emilia

sv: tack hjärtat, du är så fin<3

vill vara med dig nu, saknar dig så det gör ont. det är no sunny day utan dig.. vi ska träffas snart. det måste bli innan skolan (fuck skola.. inte taggat) annars blir det kaos.. jag älskar dig, du är ängeln på min axel som gör att jag klarar vardagen över huvud taget. behöver bara tänka på dig och våra underbara dagar så orkar jag springa några km längre. du är mitt allt, min värld. den enda jag ser innan jag somnar är dig. kommer alltid behöva dig som fåglarna behöver sina vingar. skiter i vad alla (du vet vilka jag menar) andra säger. accept it or go fuck yourself är allt dom äckliga piiiip behöver veta. DU ÄR UNDERBAR GUMMS, glöm inte att jag finnshär för dig hjärtat,vad det än är, bara prata med mig! loveu<3<3<3<3<3

2011-08-03 @ 01:24:01
Postat av: Anonym

sv:du är fin älskling<3

2011-08-04 @ 01:43:16
Postat av: hjärtis

sv; ♥♥♥♥♥!!!!!!!!!

alltid din jenny♥

2011-08-06 @ 18:00:26
Postat av: your other side

sv: jaa men saknen är den att jag inte kan, inte utan dig.. och jag älskar dig!♥

2011-08-07 @ 14:04:20
Postat av: älskade älskling

Skin, skin som den sol du är.

Låt hela världen se ditt vackra leende.

Lys, lys som den stjärna du är.

Du lyser upp mitt mörker och jag känner du är med.

Hur du talar, sättet du ser mig.

Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig.

Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig.

AJ LAV JOO!! bigtime

2011-08-11 @ 02:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0