att falla så lätt.

go kväll!
jag ligger i sängen efter en lång och härlig dusch. den var jag verkligen värd efter att ha varit ute och prommenarat 4,5 kilometer tillsammans med vera! :) igår var också en mys dag, jag och vera kollade på "hur många lingon finns det i världen" -sjukt bra film, den är verkligen se värd. annars hände det inte så mycket igår, jag tvättade lite och laga korvstroganoff och ris, mummmmmmms! men nu ska jag se film och sen sova, natti natti sov gott.
(bloggar ifrån ellens dator så har inga bilder!)
puss J

Kommentarer
Postat av: David

Vad duktig du är som går så långt :O jag har längre till skolan som jag går till och från varje dag ;)

2011-08-30 @ 05:08:15
URL: http://santabarbication.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0