lycka!

vilken fin och underbar gårdag! det började med att pappa och Charlotte kom och överraskade mig hemma i robban och skjutsade mig till skolan. sen efter skolan gick jag upp på hotellet och träffade dom igen och lämnade mina väskor och efter det gick vi ner på stan och shoppade. fick riktigt fina kläder av pappa! :) sen bar det av mot en restaurange för lite mummmmsig mat. efter det gick vi upp till hotellet igen och drack och åt gott, riktigt mysigt! senare på kvällen så gick jag och tog en fika med Vera, Ellen & Emilia eftersom att Ellen fyllde 15 år igår. och i morse var det god hotell frukost med fint sällskap som tyvärr åkt vidare idag. :( men Gud vilken lycka att ni kom hit, så himla glad. det var super trevligt och mysigt, hoppas att vi ses snart igen!! :D jag älskar er av hela mitt hjärta! tusen och åter tusen tack för allt, ni är redan så himla saknade. <3 puss en över glad cheey!

Kommentarer
Postat av: Charlotte Olsson

Minst lika trevligt och roligt som du tyckte det var, lika fantastiskt var det för oss eftersom vår överaskning blev lyckad. Det är alltid underbart att ha dig nära sig. Puss och kram från oss på väg

2011-09-10 @ 12:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0